Prekių grąžinimas ar keitimas NEMOKAMAS!

Jei prekė netiko ar nepatiko, ją galite grąžinti/pakeisti per 14 kalendorinių dienų. Tokiu atveju, prekė turi būti nedėvėta, nesugadinta ir originalioje pakuotėje. 

Kaip grąžinti parduotuvės SEASON siuntas?

1. Užpildykite elektroninę prekių grąžinimo formą.

2. Supakuokite grąžinamą prekę ir įdėkite į Omniva paštomatą. Paštomatų vietų sąrašą rasite čia.

3. Pinigai už grąžintas prekes pervedami per 7 darbo dienas nuo grąžinamų prekių gavimo. Pinigai už pristatymo mokestį nėra grąžinami.

Jeigu mūsų siūlomi grąžinimo būdai Jums netinka, prekes galite grąžinti jas pristatant mūsų adresu:

UAB AJ Astrum (parduotuvė "SEASON turizmo inventorius")

Liepyno g. 2, 08108 Vilnius

Prekės nebus priimamos atgal, jei:

  •         Buvo naudojamos (dėvimos, avimos, ir pan.);
  •         Buvo sugadintos;
  •         Nebuvo išsaugotos jų vartojamosios savybės;
  •         Prarado prekinę išvaizdą;
  •         Nuo jų buvo nuimtos originalios etiketės;
  •         Grąžinama ne originalioje/originalioje sugadintoje prekės pakuotėje.

Taip pat remiantis valstybiniu „Ne maisto prekių grąžinimo ir keitimo ypatumų“ 17 punktu: „Pirkėjo reikalavimas pakeisti nusipirktą prekę analogiškomis prekėmis arba grąžinti pinigus netenkinamas įsigijus šias prekes: elektronikos prekes, apatinius drabužius, termo drabužius, kojines, puskojines, liemenėles, aukštalipių, alpinistinė ir darbo saugos įranga.

Jei turite klausimų dėl prekių grąžinimo ar formos pildymo, susisiekite su 4season.lt komanda el. paštu info@4season.lt